en riktigt trött onsdagkväll...

Oj vad vi är trötta allihopa här hemma! Hela dagen har vi varit trötta. Lillen har somnar två gånger på mig i soffan. Men är man annat än trött dessa månader?! Snoriga näsor hit och dit...

Lilleman håller på att somna i sin säng nu. Jag har tagit plats i soffan där jag ska försöka hålla mig vaken ett tag till iallafall ;-)

Tompa har varit här och busat med oss hela eftermiddagen. Men Elias har varit så trött och grinig så det blev lekperioder, mysperioder, gnällperioder osv!

Imorgon är vi lediga från jobb/dagis alla tre. Hoppas att vi är piggare och gladare då. Tror Elias farfar och farbror kommer och hälsar på :-)

Men nu ska jag lägga mig tillrätta här i soffan och mysa på bara...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0