en riktigt härlig torsdag...

Även om det var väldigt, väldigt tungt att kliva upp inatt när man sover som skönast, så var det riktigt härligt att komma till jobbet. Det har varit en bra dag, rätt lite folk men jag fick massor gjort :-)

Fast något som var mindre bra var det som hände när jag skulle åka hem... Bilen startade inte! Batteriet hade helt laddat ur. Turligt nog var pappa i stan, och bilen startade på första försöket med startkablar.

Direkt när jag kom hem bytte jag om och tog en promenad till morfar. Städade som bara den. Fikade gjorde vi också. Som tack fick jag en hel femhunka, försökte säga ifrån, men icke. Den tyckte han att jag behövde bättre än han ;-)

Sen gick jag på ica och handlade, unnade mig en bukett tulpaner såhär till helgen. Snart dags att ta av plasten, fint serrö :-)

Nu är vi hemma hela gänget. Vi har ätit middag, diskat och busat lite. Snart ska lilleman bada av sig lite dagisbaciller och sen ska vi bara varva ner och mysa inför natten. Lite hockey och soffmys.

Sen somnar nog jag gott! Jag har ju faktiskt varit vaken sedan 03:45... Och det känns kan jag säga!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0