en kväll med lek och bus...

Ikväll har vi varit uppe på Norrvägen med min bror och min kusin. Massor av lek och bus! Lite hockey-tittning emellanåt också.

Elias var på bushumör. Han sprang fram till fönstret och började dra i lampsladden. Då gick min bror fram och skulle säga "aj-aj", som vanligt springer en skrattande Elias därifrån då. "Haha, ta mig inte" ungefär. Nu var det dock så att det stod en hel vägg framför honom... Pang - rätt in i väggen och duns ner på rumpan i golvet. Vi höll på att dö av skratt, lika så han, det såg så jäkla kul ut ;p

Nu är vi hemma och ska sova, Elias sussar sött i sin säng!

Imorgon väntar en mysig förmiddag hemma, sen blir det eftermiddagsjobb med Mia :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0