en fredagkväll på egen hand

Vilken härlig arbetsdag jag har haft! Lagomt mycket folk, tiden har gått fort och allt har flytit på bra. Jag hann till och med göra iordning en god middag till mig själv, som jag hann äta sittandes! Ofta blir det på stående fot, dom få gånger man hinner äta.

På vägen hem svängde jag in på Hemköp och unnade mig cola, chips och en Lyckliga Lotta. Fredags-feeling-deluxe :-)

Så nu är jag hemma. Har fyllt frysen med massa goda Dackås-limpor och småbröd. Förväntade mig att komma hem till en rörig lägenhet, men älsklingen hade plockat ihop och gjort så fint. Vad glad man blir då! Även om jag inte direkt hade blivit arg om det var stökigt...

Jag har slängt in en tvätt också, provar det nya sköljmedlet som Mattias fick fria händer att välja ut idag. Spännande! Jag är ju galen i sköljmedel ;-)

Nu ska jag mysa helt själv med mitt götta och bara njuta! Imorgon väntar jobb hela dagen, men sen tar jag också helg!

Trevligt fredagsmys på er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0