en efterlängtad sovmorgon

Ja, nu var det ett tag sedan jag fick sova ut ordentligt. Men idag låg jag i sängen länge, länge och är nu riktigt utvilad. Väldigt skönt och behövligt. Jag var riktigt dålig igårkväll... Huvudvärk, frysen, ont i kroppen och var verkligen hur trött som helst.

Men idag mår jag bättre! Jag ska göra mig iordning nu och åka in till stan en sväng, sedan blir det direkt till jobbet och jobba eftermiddag idag igen. Ganska sköna pass det faktiskt, 13:00 till 18:30 :-)

Det enda som inte är helt hundra är min mun. Ett munsår och massa blåsor i munnen... Det gör så jäkla ont! Jag kan knappt äta. Jag brukar få blåsor och sår i munnen innan jag blir sjuk, men jag har ju för tusan redan varit sjuk?! Bara vänta och se och hålla tummarna.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0