det blev en lång lördagkväll

Jag som trodde att jag skulle tvärslockna när jag kom till Bobygda... Nu ligger jag här i soffan och kollar på tv, och klockan är snart natt ju!

Jag och svärmora åkte och kikade till grabbarna som spelar poker och dricker öl ikväll. Där blev vi kvar någon timme. Blev chaufför till Delsbo också. Men efter ytterligare en timme bland alla onyktra pokergubbar fick jag nog och sa till på skarpen ;-) Och till slut fick jag med mig svärmora därifrån och fick äntligen åka hem hit, haha.

Har suttit uppe och pratat med svärfar och Mattias bror ett tag nu. Men nu har jag fått ge mig, inte en chans att jag orkar vara vaken tills Mattias kommer hem! Jag är så jäkla trött. Jag unnade mig en öl för ett tag sedan med, och den gjorde mig ännu tröttare!

Så nu har jag bäddat ner mig med täcke framför tv:n så jag kan slumra till innan hjärtat kommer hem - förhoppningsvis med storkovan :-)

Imorgon bär det av hem till Forsa igen, efter en middag med lite folk här. Längter ju till bingolotto jag nu ju!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0