bosatt mig i soffan, fredagsmys

Hemma efter en körig dag på jobbet. Men det har gått bra och det har varit en rolig dag. Dessutom startade bilen både till och från jobbet.

Åkte med lite bröd/tårta till mamma, pappa och även morfar innan jag åkte hem. Sedan dess har jag duschat, vikt tvätt och tänt ljus överallt. Fredagsmys!

Jag är helt ensam här hemma ikväll och inatt. Och faktiskt känns det skönt, det var länge sedan jag var själv nu. Mattias spelar innebandy och sover i Bobygda inatt. Men imorgon efter jobbet åker jag dit så det blir ingen lång längtan :-)

Nu ska jag äta en go-macka jag tog hem från jobbet och bara ligga här i soffan. Trevlig kväll, det ska jag ha :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0