ännu en härlig arbetsdag...

Lugn morgon, lugn förmiddag, lunch-rusch, körig eftermiddag och ett dricks-rekord. Ja, så har min arbetsdag sett ut. Jag och Sarah charmade till oss hela 19 kronor var ;-) Epic! Chefens nyfödda, och alldeles otroligt söta dotter Peggy var också på besök. Så vi fick agera lite barnvakt också! Bra arbetsdag helt enkelt.

Nu ligger jag i soffan, nyduschad och helt slut. Jag ska bara torka håret, sen ska jag åka till Bobygda och sova där.

Tänker även på stackars Elias som fått krupp igen. Håller tummarna att han blir bättre så fort som möjligt... Lillgubben.

Nej, dags att sätta fart. Skönt med helg iallafall, hoppas ni har det bra :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0