ändrade arbetspass imorgon

Alldeles nyss ringde chefen och undrade om jag kunde rycka ut och jobba 05:00-13:00 istället. Självklart kan jag det! Det blir faktiskt mer timmar då, och det är bra skönt att skutta hem mitt på dagen :-)

Så nu har jag precis tvättat håret som jag tänkte göra imorgon. Skönt att få det gjort nu ändå.

Ska slappa lite till i soffan med pojkarna, sen blir det sängen tidigt. Hoppas på mycket sömn och att blåsorna i munnen läker bort...

Vi hade förresten Sleep-talker på min iphone inatt. Fy vad otäckt! 42 inspelningar vart det. Massa konstiga ljud, knackningar osv. Det vet jag inte om jag vågar göra igen. Väntade bara på att någon spökröst skulle dyka upp på någon inspelning...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0