alla hjärtans dag idag <3

Ja idag är den mysiga "alla hjärtans dag" här! Och jag tycker det är tur i oturen att min käre sambo är sjuk idag med (=hemma och myser med mig)!

Den här dagen har ju blivit lite av en köpa-dyra-och-fina-saker-tävling. Bra för handeln! Men här hemma blir det inget dyrt och fint inte ;-) Vi tror hellre på uppskattning varje dag, och det behöver inte kosta pengar. Men dagen är mysig, och något extra kan man ju göra :-)

Mattias har fått en tröja, Elias har fått en "här bor en prins-skylt" till sin dörr och jag har fått vita tulpaner och en doftarom-olja av hjärtat. Alldeles lagomt och bra. Dessutom blir det go-middag med tända ljus, ett bad och hockeymys ikväll :-)

Skänker en puss till alla fina hjärtan jag har runt omkring mig. Ni vet vilka ni är och att ni betyder massor <3

Nu ska jag läsa ett nummer av Sköna hem som kom i postlådan, dagen till ära!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0