yes, nu är håret avklippt...

Vilken mysig OCH SEN kväll/natt det blev med Emilia och Marlene. Längesedan vi tre var tillsammans!

Under kvällen så rök även mitt hår. Det var så sinnessjukt slitet... Nu har jag en axellång page och tusen gånger friskare hår! Hon är duktigt hon, min frisör. Men innan Marlene utbildade sig till frisör så var hon en jäkel på att förstöra mitt hår, haha. Då klipptes det tuppkammar, det rakades i nacken och gud vet vad... Men nu litar jag på henne ;-)

Jag kom inte hem förens 03:30 inatt. Mycket prat och skratt, sen var det en massa folk i stan som Emilia lovat att skjutsa hem. Så det tog sin lilla tid. Stupade i säng när jag kom hem, sov 6 timmar och nu har jag varit uppe en timme ungefär. Känner mig lite trött bara, men en dusch och en kopp kaffe gör nog susen!

Idag blir det fix och trix hela dagen. Det mesta (i princip allt) är klart inför dopparedagen, men det finns alltid småsaker att dona med...

Mattias åkte nyss till stan för att handla lite. Dock glömde han både bankomatkortet OCH mobilen, så jag vet inte hur det går. Haha!

Nu ska jag hoppa i duschen, göra mig fräsch och redo för dagen! Kanske visar en bild på mitt korta hår sen ;-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0