tack för alla fina klappar...

Jag är så himla glad för exakt allt jag/vi fick i julklapp. Det är nästan så jag får ångest... Känner mig så bortskämd!

Jag fick bland annat Bungypump-stavar (YES!), pengar, lotter, presentkort, massage-kort, Clean-parfym, Ernst ljusstake, yankeecandleljus, tofflor, ljusstakar, duschcremer, bodylotions, partyliteljus, Orreforslykta, bok, kläder, brödrost, mysfilt och mycket mycket mer! Dessutom fick vi en stooor fin trälåda som var överfylld med mat, blöjor, godsaker, nödvändigheter m.m av mamma och pappa.

Mattias och Elias fick också otroligt mycket fint. Imorgon måste vi nog rensa ur bland de gamla leksakerna för att få plats med allt nytt. Helt sjukt vad mycket fint han fick. Han måste ha varit himla snäll i år!

Tusen tack för allt, alla underbara <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0