svart/vit möter röd jul...

ÅH. Älskar allt julmys! Men jag vet inte vad jag gillar mest? Den svart/vita julen i vardagsrummet eller den röda julen i köket, sovrummet och hallen? Eller så är det kombinationen... Hur som helst så är det myyyysigt med vinter och jul.

Ikväll har vi bara slappat i soffan. Rostbiffen blev jättegod, alldeles mör och perfekt. Det blev mycket kvar, så imorgon slipper jag laga middag - wiho!

Snart ska jag krypa ner under täcket. Imorgon väntar en dag med mycket hemmafix. Det första jag ska göra är att skotta av uteplatsen på baksidan så att jag kan vädra alla sängkläder i den iskalla luften, sen byta sängkläder. Därefter är det mycket annat här hemma som jag ska dona med. Sånt man gärna skjuter upp ni vet...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0