men jösses vad tiden går...

Idag har dagen verkligen gått fort. Dagen började 07:15 då vi kickade igång morgonen med julkalendern och frukost. Mys!

Sedan skjutsade jag Mattias till HC för att ta lite prover. Under tiden så åkte jag till maxi för att handla.

Trodde att det skulle vara hyffsat lugnt där runt 9-tiden. Men icke! Dom flesta tänkte nog samma sak, att åka dit tidigt för att slippa trängas, hehe. Men det gick bra ändå. Sen hämtade jag upp Mattias, tankade, svängde in till mormor och åkte hemåt.

Väl hemma gjorde jag lunch, hemmagjord pyttipanna med olika korvar osv. Hatar köpt pyttipanna, men det här var helt OK!

Efter lunchen blev det mys hos Emilia. Vi gjorde ljus, drack lite vin (ooops), lyssnade på julmusik och hade det riktigt gött. Vips så var klockan 18:00, tiden bara rusade iväg! Det går fort när man har roligt...

Nu är jag hemma igen. Ska griljera julskinkan, diska undan och ta en dusch. Sen blir det hopp i säng tror jag. Är riktigt trött! Dessutom så blev jag inringd på jobb imorgon, så då vill jag vara utvilad. Vet hur det brukar vara mitt i julhysterin! Men det är bara ett 11-16 pass, så det ska nog gå bra.

Men nu väntar julskinkan på mig :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0