lugnaste dagen någonsin...

Oj, vad lugnt vi hade det på jobbet idag. Vi skickade till och med hem chefen efter att hela dagens personalstyrka (Sussa, Mia, Jenny och jag) suttit och fikat huuuur länge som helst, utan att en enda fikagäst kommit. Så vi klarade oss på två personer efter att chefen och bagaren gått hem. Väldigt ovanligt för att vara Lördag! Antar att det är vädret som är boven... Rena rama snöstormen.

När jag kom hem hade pojkarna gjort mysigt. Tänt ljus, diskat och till och med bäddat. Gopojkarna! Som tack fick dom tårta som jag tog hem. Jag ska ju på julbord ikväll, så då måste ju dom ha något att gotta sig med här hemma!

Jag är jättetrött, det är så drygt att jobba 9 timmar när det nästintill är stendött på folk. Man slår av på takten rejält, och blir alldeles slö...

Men efter lite (eller mycket) gott på julbordet känns det nog bättre! Är riktigt hungrig också.

Helt sjukt vad tiden går fort?! Nu har jag jobbat nästsista helgen för iår. Nästa helg är jag ledig (skönt innan jul) sen jobbar jag helgen innan nyår. Har tur iår. Är ledig både Annandagen och Nyår! Snart har vi ju ett helt nytt och härligt år här!

Nu ska jag mysa lite med Elias innan det är dags att åka till Parkhyddan :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0