hejdå 2012 och HEJ 2013...

Årets sista dag är här! Det är dags att säga tack och adjö till år 2012, och istället välkomna år 2013.

Året som har gått har väl varit bra. Det är inget speciellt som har hänt egentligen. Allt har rullat på som det ska. Fina och bra händelser har blandats med tråkiga och hemska...

Till de fina sakerna hör såklart Elias och hans utveckling vi har fått äran att följa. Att han har fått vara frisk och glad, att han har kommit in så bra på dagis, alla nya ord han lärt sig och att han verkar må så bra och känna sig trygg vart än han är! Jag älskar att få vara en liten del av hans liv.

Fast när jag tänker efter kanske det har varit mer dalar än toppar för min del detta år? Flera av mina vänner har förlorat anhöriga, jag har varit på min första begravning, det har gått trögt på jobbsidan, det har varit ett riktigt bil-krångel-år och magsjukan har faktiskt varit på besök 3 gånger... Men det hade ju kunnat vara värre också.

Vi var även nära att köpa ett hus. Men efter besiktningen så valde vi att avstå. Och såhär i efterhand känns det bra. Vi får hoppas att året som kommer blir vårat år!

Jag ser oerhört mycket fram emot ett nytt fräscht 2013. Mina planer är bland annat att söka en utbildning och börja motionera mer regelbundet. Sen vore det ju inte så tokigt om vi hittade ett hus heller...

Ikväll ska vi som sagt ut och äta på Texas med två andra par. Ska bli trevligt!

Så nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig lite nyårsfin. GOTT NYTT ÅR :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0