håller tummarna hårt nu...

Ingen, varken Elias eller någon av oss, har kräkts på ca 20 timmar. Det var en himla konstig magsjuka han hade? Spydde en gång på natten, fast riktigt rejält, sen har han varit pigg. Han har ätit bättre än vad han brukar, bara bajsat en gång och det var "vanligt bajs"... Konstigt. Men himla skönt för lilleman!

Nu är det bara att hålla tummarna för att vi också klarar oss. Jag jobbar 7-16 imorgon, sen är det julbord som jag verkligen inte vill missa.

Har ägnat kvällen åt att göra allt jag inte hann idag. Elias var verkligen chef över mig, han släppte mig inte en sekund, lillhjärtat. Så när Mattias kom hem kunde jag duscha, tvätta en maskin, diska och röja undan lite saker. Skönt.

Nu ska jag bara hänga tvätten, sen ska jag krypa ner bredvid Elias och sova. Känner mig riktigt frusen och trött, så lite sömn skadar nog inte om jag vill vara frisk imorgon :-)



Kommentarer
Moster

Du kan bara inte missa julbordet!!!! Vilket jobb ni gjort hos morfar, tusentusen tack till både dej och "Tias"

2012-12-14 @ 21:21:27
Sarsikel

Jag är friiiiisk och missar det inte!!! Jag kan väl inte ta åt mig så mycket av äran, hann ju bara vara där i torsdags, men Mattias har slitit desto bättre! Hoppas det gick bra idag med <3

2012-12-15 @ 17:43:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0