en väldigt trevlig kväll...

Hemma efter en härlig kväll hos chiiiiifen. Och hon bor ju så fint, blir inte alls nå avundsjuk...

Vi åt gröt, drack glögg, fikade, pratade massor och framförallt - SKRATTADE! Det finns inga med sån sjuk och rolig humor som de damer jag jobbar med :-)

Dessutom vann jag andra pris i lotteriet, wihooo! Första pris vann Jenny, vilket var alla vinflaskor. Sen kammade jaf hem alla öl och cider. Vilken tur!

Innan vi åkte hem fick vi även en fin blombukett, fyra sorters glögg och julkulor som såg ut som söta bakverk. Sååå fint, och passande! Så nu är drycken kirrad för jul. Öl, cider och glögg. Bara julmust som saknas ;-)

Nu är det dags att krypa ner bredvid herrn. Det är en dag imorgon också. Tror faktiskt jag ska ta en sista tur till stan innan jul. Inte för att jag måste. Bara för att det är mysigt såhär i juletiderna :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0