en riktigt bra arbetsdag...

Oj oj, full fart hela dagen på jobbet. Men det är då det är som roligast tycker jag! Tiden rusar iväg och vi får samarbeta och peppa varandra.

Men nu blir det jul-ledigt några dagar. Ska inte jobba förens 27 december tror jag... Familjemys!

När jag kom hem från jobbet möttes jag av 10 röda rosor på köksbordet. What??! Jag har inte tjatat om blommor på evigheter? Han kan tydligen överraskas han också. Blev så himla glad.

Till middag åt vi lax och stekt potatis, mmm. Sedan dess har jag hunnit diska, plocka undan, vikt tvätt och slängt in en ny maskin. Är egentligen dödstrött, men a women's gotta do what a women's gotta do...

Får passa på att vila nu medan tvättmaskinen snurrar. Senare ikväll ska jag äntligen få göra något åt mitt slitna hår som bara hänger och slänger. Kul att bli lite julfin. Kul att få träffa Marlene också :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0