en riktig feel-good kväll...

Vilken annorlunda men mysig kväll vi hade igår. Efter att skinkan hade griljerats så trängde vi ner oss i badkaret tillsammans. En aning trångt... Men vi var så frusna båda två så det var mysigt!

Sedan avnjöt vi varsin macka med den nygriljerade skinkan, mmm vad gott. En hundring på att skinkan är slut ikväll ;-)

Klockan 21:30 hade vi gått och lagt oss båda två. Haha, på en Fredag?! Men vi var sjukt trött och frusen, så det var himla skönt att skippa alla måsten, teven, datorn osv. Istället låg vi och värmde oss, pratade, skrattade och somnade tidigt. Så snacka om att man var utvilad och pigg imorse!

När vi vaknade vred vi teven och tittade på julkalendern från sängen. Myspys!

Nu har vi precis avnjutit en god frukost tillsammans. Egentligen är jag ledig idag och skulle donat med det sista inför jul... Men nu blir det några timmars jobb istället. Päningar är ju päningar!

Ikväll får jag min belöning: jag får håret klippt av min bästaste stockholmsfrisör :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0