en ovanligt lugn jobbdag...

Idag väntade vi som sagt KAOS på jobbet med tanke på att det var julmarknad utanför. Men det hände aldrig? Vi laddade upp och förberedde oss som bara tusan, väntade... Och väntade... Men det blev bara halvbra. Visst hade vi fullsatt, men vi förväntade oss lite mer kaos än så, haha.

Men det var ganska skönt att bli klar i tid med städningen också. Och inte vara heeelt slutkörd.

När jag kom hem hade Mattias gjort gomiddag (färdigköpt matlåda från ica, haha) sen kom brorsan och Frida hit för att umgås. Fast jag var väl inte så mycket att umgås med, supertrött och ont i magen. Låg mest i soffan och ojade mig... Men mysigt att ha dom här!

Nu ska jag sova och sova och sova. Känner mig utmattad. Eller som att jag är påväg och bli sjuk? Fryser, trött, ont i kroppen, illamående osv... Så jag tror att ett gäng timmar sömn gör susen!

Imorgon är jag ledig och ska mysa med mormor på stan :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0