en mycket seg fredag här...

Idag har det inte blivit många knop gjorda här... Inget "bra" alls har blivit gjort, för att vara mer exakt.

Soffhäng, film, skidskytte. Jag som är emot att ligga i soffan med täcke om man inte är dödssjuk... Haha. Men sådana dagar är behövliga ibland. På eftermiddagen åkte vi till Bobygda och hälsade på. Vi köpte med oss thaimat på vägen, mums!

Jag har fasen gjort mer nytta där hos Mattias föräldrar än här hemma idag, haha. Diskade, plockade ihop, torkade av alla ytor i köket och tände ljus. Gjorde myspys tills svärmora kom hem. Så helt värdelös har jag inte varit ;-)

Nu är Mattias och spelar innebandy med brorsan och några fler. Jag har ensamt Fredagsmys i soffan. Tv och tända ljus! Men för att stilla mitt dåliga samvete för dagens lathet, ska jag nog slänga in en tvätt. Så känns det kanske lite bättre :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0