en hel kartong med kläder...

Åh vilken skön morgon! När jag pussat killarna hejdå och skickat iväg dem på jobb/dagis så bäddade jag ner mig i soffan. Tittade på julkalendern, sen somnade jag om sådär jääätteskönt.

När jag hade vaknat igen kom Carro och åt frukost med mig.

Sedan satte jag igång och röjde. En hel flyttkartong överfull med kläder från min och herrn's garderober. Hur fasen fick vi plats med allt det där?! Men nu jäklar är det ordning och reda igen. Älskar den känslan!

Efter att jag städat badrummet kom min kära moster och kusin hit. Drack kaffe, fikade och pratade. Mys!

Sedan hjälpte dom mig med den tunga flyttkartongen. Så nu är den inlämnad på Röda Korset. Två flugor i en smäll - tillfredsställelse för mig och samtidigt så kommer kläderna till bättre behövande!

När jag ändå var där kunde jag inte hålla mig från att köpa en enkel men snygg ljusstake i svart smide för 10 kronor. Har blivit helt insnöade på svart smide det senaste året. Så snyggt.

Nu ska jag fortsätta att dona här hemma. Rensa ur bland lite fler saker, slänga massa skit, rensa ur bland Elias leksaker och göra plats för nya leksaker, dammsuga och häng tvätt/vika ren tvätt.

Har ett bra flow denna Måndag :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0