vilken fantastisk morgon...

Vilken lång, bra och effektiv morgon jag haft. Det känns som jag har hunnit med massor, och ändå är det nästan 2 timmar kvar tills jag börjar jobba! Jag har hunnit duscha, tvätta håret, tvätta, hänga tvätten, rensa ogräs och städa på uteplatsen. Vilken lättnad... Det blev fyra kassar med skräp, skit och döda blommor till soprummet. Mattorna var solblekta och skitiga. Skakade dom, vände sida och taadaa - som nya! Alla blommor som var döda försvann, så nu finns bara några få kvar. Bara vita och blå, härligt! Plattorna blev också stiliga igen efter att jag rensat bort hur mycket ogräs som helst och sopat av. Men det bästa är nog att jag fick bort allt katthår från soffan där ute. Grannens katter (vet inte hur många det är) ligger där och sover v.a.r.j.e natt. Men imorgon ska grannarna flytta, så då blir sofforna förhoppningsvis bara våra! Bjudet på före och efter-bilder. Syns inte så bra kanske, men det är en enorm skillnad i verkligheten :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0