trött, men glad att jag orkade

Arbetsdagen gick över förväntan. Visst, jag mådde inte bra, men tack vare lovely arbetskamrater och Alvedon så funkade det. Dessutom kom Elias och Mattias dit, alltid en humörhöjare att få besök av dem på jobbet. Elias ville gärna diska med mig och Sussa, haha. Snacka om att jag var trött sen när jag kom hem. Turligt nog stog maten redan på bordet, en god kycklinggryta hade herrn gjort - mmm! Efter maten däckade jag på soffan i en halvtimme... Sen tvingade pojkarna med mig ut på en promenad, himla skönt att få komma ut. Vi fikade på kiosken och gick sedan runt Forsa en sväng. Mysig kvällssol. Nu är vi inne, soffmys med välling! Jag ska strax ta en skön dusch. Sen ska vi vuxna mysa med tända ljus, chips och cola framför teven. LÖRDAGSMYS :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0