sömn sömn sömn & sömn...

Ohmy, vad jag har sovit mycket de senaste dygnen... Inatt tror jag att det blev nästan 10 timmar igen. Det är på tok för mycket sömn för mig egentligen, men för att bli riktigt frisk så är det väl behövligt, i guess. Mattias har åkt iväg till Gävle för att jobba, han kommer hem på Torsdag igen. Så det blir inte så många dagar ifrån varandra, skönt. Det är också skönt att jag jobbar så jag har någonting att göra. Jag blir så rastlös av att vara hemma själv då jag vet att jag ska vara det en längre tid... Nu innan em-jobbet ska jag tvätta lite, diska och ta det lugnt bara. Ikväll efter stängning har vi personalmöte på jobbet. Det var ett tag sedan sist. Sen blir det hem och sova direkt ungefär. Ett fm-pass väntar på Onsdag. Som sagt, skönt att kunna jobba igen :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0