så skönt att slippa "ångesten"...

Imorse ringde klockan 06:00, trött trött trött. Men så fort man kommer upp så blir det bra! Killarna åkte iväg på jobb/dagis. I vanliga fall skulle jag gått och lagt mig igen, sovit till 9-tiden och vaknat med ångest. Jag vet att det är fjolligt, men jag får ångest av att sova så länge när jag ska iväg och jobba eftermiddag. Egentligen borde jag inte få det, jag menar... varannan dag kliver jag upp 03:45, så då är det väl bara mänskligt att vara trött dagen därpå. Nåväl, idag tog jag istället en cykektur på 30 minuter. Himla skönt! Innan jag cyklade iväg slängde jag in en tvätt också. Bra morgon! Men nu kanske jag ska vila ögonen/slötitta på OS tills tvättmaskinen gått klart :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0