så roligt att få "bara ändå"...

Men nu är det inte mycket kvar att göra på städlistan. Det är bara badrummet kvar som ska skuras och rengöras, men innan det tänkte jag ta en dusch och TVÄTTA HÅRET. Jag som tycker det är såå tråkigt i vanliga fall, men nu längtar jag ihjäl mig efter en hårtvätt. Mattias kom hem med ett stort doftljus till mig nyss. "Bara ändå" sa han. Jag blev så himla glad! Det luktar himmelskt gott, och det brinner självklart nu för att förstärka fräschhetskänslan! Såpa+nytvättat+doftljus = mmm... Nu är det dags att hoppa in i duschen, göra klart här hemma och sen ska jag höra om Carro vill ta en promenix! Längtar ut ut ut ut ut, efter så många timmar sängliggandes!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0