ny vecka och gamla rutiner...

En ny vecka har startat. Och de gamla rutinerna är tillbaka. Även om vi fortfarande har sommar så går det med stormfart mot höst. And I love it. Lilleman går första dagen på dagis idag, efter ett långt, skönt och roligt sommarlov. Jag undrar hur det går? Han har ju blivit sååå viljestark, envis och trotsig! Men det kanske är det här han behöver... Rutiner, fröknar, regler och många andra barn som syns, hörs och är viljestarka. Hoppas det går bra. Han nickade glatt imorse när jag frågade om han ville åka till dagis iallafall. Själv har jag haft en mysig morgon. Sovmorgon, frukost, OS, dusch och hårtvättning. Får se vad jag hinner med innan jobbet sen :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0