nu är vi snart på banan igen...

Äntligen lite energi och ork. Vi är så gott som friska nu, fast alla vet väl hur man mår efter ett dygns magsjuka/matförgiftning... Man kanske inte kör 100 % direkt, men det är härligt att man orkar vara på benen! Jag har börjat köra igång med städningen. Finns det något äckligare än en instängd, unken och sjuk-luktande lägenhet? HUH.
 
Nu vädras det här inne, sängkläderna hänger ute, en maskin tvätt är körd, dammtrasan har gjort sitt, helgens disk (blää) är diskad och doftljusen är tända. Jag ska även dammsuga, torka golven, skura badrummet, sätta på nya påslakan och DUSCHA. Sen så är vi på banan igen. Så himla skönt att få lämna allt elände bakom sig.   
 
Jag har även fått lite gjort vid datorn. Betalat räkningar (hade glädjande lite utgifter denna månad), sagt upp två olika abonemang och beställt 274 foton från Fuji.
 
Nu kom hjärtat hem med lite lunch, hoppas vi får äta och behålla, haha. Sen ska jag fortsätta med städningen :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0