nu är två av tre är rensade...

Ohmy, vad jag somnade på soffan! Tvättmaskinen hade snurrat klart för längesen... Det var jobbigt att kliva upp, men nu har jag hängt tvätten, rensat ur min garderob och lillemans klädskåp. Tre högar kläder försvann från min (LÄTTNAD) och en kasse kläder från Elias. Tyckte inte det var länge sedan jag gallrade ur hans garderob? Men han växer väl fort nu. Nu är det bara något ynka plagg i strl 80, och resten uppåt. Så nog klarar vi hösten iallafall. Det enda vi behöver mer av är väl några varmare tröjor till kalla höst och vinterluften. Nu ska jag dona med maten, herrn jobbar över så det blir sen middag. Sen är det myskväll :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0