nu är pappa/sambo hemma!

Elias blev så glad när pappa kom hem! Det märktes att han förstod att han skulle kom hem idag, jag berättade det för honom på morgonen, och flera gånger under dagen sprang han mot dörren och ropade på pappa... Sötunge. När han kom hem åt vi middag, sen stängde killarna in sig på Elias rum och myste. När jag knackade på och öppnade blev jag utkörd med buller och bång av lilleman, haha, han ville ha pappa för sig själv ju! Daaa... När jag sedan slängt in en tvätt efter arbetskarln tog vi en promenad till kiosken. Vi nämde ordet glass, och Elias fattade direkt. "Glaa, glaa" ville han ha! Nu sover han. Jag och Mattias kollar på filmen på Elias jag gjorde i veckan. Såå mysigt, tiden går så fort... Kvällen blir lugn och tidig, jag ska försöka orka med att jobba imorgon trots att jag är sjuk. Turligt nog funkade det att jag jobbar 12:00-16:00 bara, så det ska nog gå bra! Efter jobbet imorgon fortsätter helgmyset med grabbarna :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0