nu är pappa-veckan igång...

Nu är det full fart här hemma igen, härligt. När lilleman kom hit var vi ute på baksidan och lekte lite. Sen kom Carro och Hannes, då blev det saft och bulle! Mmm. Innan läggdags fick Elias göra sig ren och fin inför dagis imorgon. Bada, tvätta håret och klippa naglarna. Så imorgon är det en snygging som kommer tillbaka till kompisarna efter sommarlovet. Innan sängen hann han springa tävling också. Klara! Färdiga! Gå! Gopluppen... Nu ska jag diska undan middagen. Sen blir det soffhäng framför OS. Det är ju bland annat den spännande 100 metersfinalen! Imorgon jobbar jag em, så jag hoppas hinna med lite nytta på morgonen innan jag åker :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0