nu är det äntligen heeeelg

Bra arbetsdag! Lite väl lugnt kanske, men man är ju rätt sliten en Fredag så det gjorde inte så mycket... Dessutom fick vi en del viktiga saker gjorda. Klockan 13:00 skuttade jag på helg. Åkte till mormor och fikade med henne och Fridis! När jag kom hem skulle jag slänga in en tvätt, också råkar jag tappa den stora xxl flaskan med flytande Ariel. Den landade stående, men den var full, så av dunsen flög det upp hur mycket tvättmedel som helst i mitt högra öga. AAAJ! Jag försökte skölja ur, men det gör så ont. Vet inte vad som är värst, att blunda eller titta... Röd som tusan är jag iallafall. Tog nyss en dusch och tvättade håret, så jag ska lägga mig och vila ögonen ett tag nu så kanske det blir bättre. Hoppas det, för ikväll blir det Rout 84 för hela slanten :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0