någon typ av prestationsångest?

Snart är det dags att åka till jobbet. Allt känns mycket bättre nu. Hemmet är Fredagsstädat, lovely. Disken är diskad, tvätten är hängd, golven är dammsugna och badrummet är städat. Jag undrar om jag lider av prestationsångest? Jag vill så mycket, vill hinna med allt och allra helst på en gång! Också blir det en ond cirkel av allt... Jag är så trött på mornarna, vill egentligen bara dra täcket över huvudet och sova hela dagen, samtidigt vet jag att jag får ångest av att sova länge, och att det finns tusen saker jag "borde" gå upp och göra innan em-jobbet. Sjukt klurigt... Och jobbigt. Tur att jag har världens bästa chef/kollega/vän/psykolog och skälsfrände att prata med. Hon ska få lyssna på mina funderingar idag om vi får det lugnt på jobbet. Stackarn, haha :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0