nä nu orkar jag inget mer...

Fyfarao! Jag som tyckte att jag kände mig piggare igår när jag gick och la mig... Men imorse vaknade jag kl. 8 och sprang på toaletten. Finns det något värre än att kräkas? Uscha. Sedan dess har jag spytt hela förmiddagen. 1-2 gånger i timmen. Och två gånger har jag suttit med en spyhink på toaletten och det har sprutat från båda hållen, fräääscht. Fy vad dåligt jag mår! Mattias har också ont i magen säger han, men Elias är piggelin. Stackars liten, helt ovetande, han måste tycka att vi är ovanligt trötta och tråkiga idag, hehe. Undra om det är magsjuka eller om det är kycklingen vi åt igår? Vad det än är så är det gräsligt :-(



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0