mer städning än rensning...

Det blev inte någon direkt rensning i förrådet. Däremot så städade jag ihop där, organiserade och lyckades få fram golvet och en yta att faktiskt GÅ på. Jag fick ihop en kasse med enbart skit som ska slängas och en ikeakasse med saker till Röda Korset. Det finns mycket mer som som SKA BORT, men som jag behöver sambons hjälp med. Det gamla köksbordet och en gammal tv-bänk m.m som bara står och tar plats... Men nu när det iallafall är städat blir det lättare att ta tag i det vid ett senare tillfälle. Visst, det är fortfarande mycket kartonger och prylar. Men allt är uppmärkt så jag vet vart det mesta är. Och ett förråd ska ju liksom vara... ett förråd. Skönt med lite mer ordning iallafall. Man ser ju åtminstone vilka som är före/efter-bilder. Sen så kan jag ju inte hjälpa att jag bor med en elektriker, pappa, fiskare, golfare, dykare, bärplockare och allt vad han håller på med ;-)



Kommentarer
Frida

En tv-bänk??? :D

2012-08-20 @ 16:33:34
URL: http://fridakristinaflodin.blogg.se
Anonym

Ja, en vit ful för tjock-tv ;-)

2012-08-20 @ 16:55:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0