men nu är det riktigt illa...

Vilken dag. Vilken skitdag. Min förkylning har börjat om... Feber, snorig och ont i magen. IGEN. Vad är det för skit jag har i kroppen?! Efter jobbet hade vi ett mindre roligt p-möte. Så tråkigt och ledsamt när det inte går bra... Om jag säger såhär; jag blir ledig resten av veckan. Så då kanske ni förstår hur bra det går. Hoppas allt löser sig! Men för egen del tror jag att jag måste börja gå vidare även om jag inte fått sparken eller så. Iallafall ta något litet steg. Leta utbildningar, kolla runt, grubbla och komma på VAD jag vill göra. Så det känns ju lite halvtungt. När jag sedan kommer ut till bilen, febrig och trött, så har jag fått parkeringsböter! Perfekt tajming. Och som grädden på moset är ju Mattias på resjobb. Ingen trygg famn att grina mot, ingen klapp på huvudet och puss i pannan... Blä. Tänder ljus i hela lägenheten, tar ett bad och dricker té. Sen då?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0