men äääääääntligen x 2

Äntligen 1: det är Fredag och en lång ledighet väntar mig. Äntligen 2: herren i hemmet har satt upp och kopplat in taklampan i köket. Det tog bara en si sådär 4-5 månader... Glad ändå! Idag har det varit en bra dag. Trots att det var mycket på jobbet. Men det var länge sedan det var sådan fart så det var bara roligt. Skönt att sluta 13:00 en Fredag iallafall. På eftermiddagen åkte jag och Mattias till Bobygda. Mattias och Ingemar skulle tapetsera i ett rum. Så jag och svärmora tog ett glas vin, åt mat och chillade. Tanken var att jag skulle ta det lugnt hela eftermiddagen, MEN som vanligt blir jag rastlös... Klippte hela gräsmattan och diskade undan ett berg disk istället för att vila. Vilken fantastisk "sonhustru" man är. Bad om beröm och klappar på axeln sen, hehehe. Nu är vi hemma. Har diskat även här, tänt ljus och tagit en skön dusch. Skrubba gröna, gräsiga fötter. Inte alla som klipper gräset i skor med klackar! Resten av kvällen blir myspys. Jag och hjärtat ska slå igång en film nu, sen sussa sött :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0