jag vill inte, jag vill inte...

NEJ. Jag vill inte bli sjuk. Men jag är i det stadiet nu där jag inte längre kan förneka... Halsen gör ont, huvudet dunkar, kroppen värker, ögonen svider och jag är alldeles svag. Tackar lilleman för sovmorgonen till 08:30. Sen började vi morgonen med ett bad tillsammans! Jag, Elias och mamma var även i stan tidigare idag. Fikade på mitt jobb och handlade på Maxi. Sen trodde jag att jag skulle ramla ihop och få psykbryt. Vi packade in oss i bilen, men tror ni att bakluckan på vår "älskade" saab gick igen? Näpp. Vi stod där i evigheter och försökte, och ju fler gånger jag försökte stänga luckan desto mer grinfärdig vart jag, hehe. Tur jag har en blivande låssmed till lillebror. Vi åkte med halvöppen backlucka till hans jobb, och turligt nog kunde han fixa det. Nu är vi äntligen hemma. Lilleman somnade i bilen så det var bara att bära in honom till hans säng och klä av honom där. Själv har jag tagit en dunder-kur. Två Alvedon och någon brustablett mot förkylning som jag köpte idag. Måste bli pigg! Ska sno ihop en sen lunch nu, sedan blir det vila vila vila. Och lite lek/bus med Elias. Måste försöka hinna färga håret med. Det har blivit grått av färgen jag färgade med sist... Så nu blir det brunt. Höstfräscht :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0