jag lyder min chefs råd...

Ja, idag lyder jag min chefs goda råd: att tillåta mig själv att göra ingenting. Och det tror jag är nyttigt för mig, faktiskt. Man behöver inte tvätta, städa, dona och hinna med allting varje dag. Det är ju det som skapar "prestationsångesten"... Så idag efter att jag hade ätit frukost, diskat undan och gjort mig klar åkte jag upp till mamma. Kaffe och avslappning på deras nybyggda altan. Trots att det fortfarande råder lite byggkaos så syns det hur fint det kommer bli när allt är färdigt, målat och inrett. Från en skruttig, låg och ful LITEN altan till något så mycket finare. Han är duktig pappa! Nu ska jag fortsätta att bara vara :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0