idag blir det en donar-dag...

Söndag, slutet på ännu en vecka. Vart tar sommaren vägen? Hur som helst... Idag blir det en riktig donar-dag här hemma. Jag är ensam, och då funkar det bäst. Pappa är här just nu och skruvar ihop vårt nya badrumsskåp. Så jag ska väl fixa lite inne i badrummet när det är klart. Jag ska även riva ur skåp efter skåp, garderob efter garderob och rensa/organisera ordentligt här hemma! Jag ska inte vara rädd för att slänga saker, hehe. Men förrådsrensningen spar jag till en annan dag... Behöver nog Mattias hjälp med all skit vi har där inne!!! Senare ikväll kommer även lilleman, pappa-veckan drar igång. Så även alla (höst)rutiner: jobb, dagis, middagar, matlådor :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0