idag är det finally torsdag...

Goddag! Idag sov jag länge, fast det blev inte så många timmars sömn för det inte... Jag låg nämligen och läste till sena natten, sista gången jag kollade på klockan var den 02:30. Oooops! Men jag.kunde.inte sluta läsa den bra boken. När den var utläst hade jag dock inga andra val än att sova, hehe. Så nu på förmiddagen har jag varit seg, mest legat framför teven. Men efter en dusch och hårtvättning blev jag piggare, så nu ska jag göra lite nytta! Senare idag kommer Mattias hem från resjobb, hurra. Så i eftermiddag ska jag laga middag för första gången på väääldigt länge. Jag ser fram emot det enormt mycket! Jag känner mig piggare och friskare, matlusten är tillbaka! Idag kör jag på mammas tips: senapskryddad fiskgratäng! Till det blir det potatis och nyttig sparris. Gött gött. Längtar efter sällskap nu... :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0