höst = nytt och fräscht...

Före och efterbilder på mitt smink nedan. Jag använder inte mycket, oftast bara mascara och läppstift. Lite rouge också kanske. Foundation slutade jag med för ett tag sedan, men när det är fest/kalas använder jag Mary Kay's foundation. Använder deras ansiktsrengöring, men sminket är billigare. Allt i sminkväg var också Mary Kay för något år sedan. Lade ner flera tusen på det. (Sjukt!) Men den dagen min neccesär blev stulen och förstörd bestämde jag mig för att aldrig mer lägga ner så mycket pengar på smink. Usch vad ledsen jag var. Nåväl. Snacka om att gamla sminket var katastrof, kortet till vänster är knäppt imorse. Men nu känns det nytt och fräscht. HÖSTKÄNSLA! Man börjar om på nytt, laddar om, skaffar nytt och byter ut massa olika saker och ting :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0