hejdå pappa, hej... hösten?

Burr, burr, burr... Är hösten här nu? Det känns nästan så, både i luften och i huvudet. Idag gjorde hela familjen morgon kl. 05:45 ungefär. Mysmorgon! Elias låg i soffan länge, inlindad i täcket och vaknade till. Mattias packade det sista och pussade oss sedan hejdå. En veckas jobb i Härjedalen väntar. Jag och Elias gjorde oss klar och åkte till dagis sen. Det blir lite fram och tillbaka för lilleman i veckan, dagis någon dag, mamma någon dag och hemma med mig i slutet av veckan. Det blir nog bra! Nu på morgonen har jag haft en lugn och skön stund. Två koppar kaffe framför nyhetsmorgon, ska ta en dusch snart med ny duschcreme och smörja in mig med en ny bodylotion jag fick igår, härligt. Sen ska jag åka till stan och köpa lite nytt smink m.m. För visst är det väl så att man ska unna sig saker man vill ha för pengarna man fick i födelsedagspresent? :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0