han visste vad han gjorde...

Mysig morgon! Vi tog en sovmorgon jag och hjärtat, sen drack vi kaffe länge, länge på uteplatsen. Huvudvärken ville dock inte avta... Men vid elva tiden åkte jag in på jobbet och där gjorde Karin en stark espresso som faktiskt lättade trycket där uppe! Åt frukost på jobbet, pratade med kollegorna och hämtade ut mina födelsedagstårtor tills imorgon. (LAT-SARA!) Innan jag åkte hem stannade jag och handlade på Ica. Väl hemma satte jag igång och gjorde 9 matlådor till min käre sambo som ska på resjobb till veckan. Han hotade med att stå och göra dem själv på min födelsedag imorgon. No way!!! Men han visste nog vad han gjorde när han sa så, hehehe. Snäll flickvän han har! Snart kommer han och Elias hem. Då ska vi äta lunch, har gjort makaroner och korv bara, orken tog liksom slut... Sen ska det städas, tvättas och donas inför morgondagens kalas. Hoppas grabbarna kan tänka sig att vara ute och leka då ;-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0