grått, mulet & rykande kaffe

Vilket burrigt väder vi har! Men jag myser, jag vill ha höst på riktigt nu. Här hemma är det härligt. Vi dricker en kopp rykande gott kaffe i köket och tar det lugnt bara. Men lite nytta har jag gjort... Tvättmaskinen snurrar just nu, helt tom, på 90 grader efter en rengöring. Jag gör rent den på tok för sällan, det är en sådan där grej som alltid skjuts upp. Bökigt att öppna upp och komma ihåg hur allt satt fast. Men nu är alla fack rengjorda, filtret är rent och nu körs den på varma grader! Man vill ju ändå att den ska vara fräsch eftersom man tvättar kläder för att dom ska bli just... fräsch, haha. Jag har även diskat undan efter middagen, kokat nappar och nappflaska samt sorterat lite i alla foton som kom på posten igår. Snabb leverans! Efter kaffet ska jag städa badrummet, känns dumt att lämna resten av det rummet när tvättmaskinen är så ren och fin ju. Sen ska vi hämta upp Kalle och Johanna, dags för en match i bowling! Tjejerna mot killarna? ;-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0