ett nytt "morgon-trix" kanske

Nu är mina ny-fyndade kaffemuggar noggrant diskade och uppställda på hyllan vid matbordet. Blev störtkär direkt när jag såg dem idag! Så nu är jag sådär löjligt nöjd... Dessutom finns det inget Ikea-märke under dem (bara det är ju kul), jag vet inte var dom kan tänkas vara köpta? Får forska lite. Hur som helst, imorgon ska jag pröva ett nytt morgon-trix. Jag har laddat kaffekokarn nu ikväll och ska be Mattias trycka igång den då han åker på jobbet imorgon. Sen när min klocka ringer någon gång mellan 07:00 & 07:30 så vet jag ju att det finns rykande gott kaffe färdigt. Då kanske det blir lättare att kliva upp och slippa min onda cirkel med trötthet, depp och ångest... Tror och hoppas att det ska motivera mig att INTE snooza en evighet. Sen så blir det ju bara en bonus att få inviga de nya kaffemuggarna imorgon ;-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0