en riktigt bra söndag här...

Veckans sista dag är här igen! Tyckte inte det var längesedan jag skrev det? Tiden bara rusar iväg... Idag har vi haft en bra förmiddag. Vi låg länge i sängen alla tre och drog oss, så härligt. Sen åt vi en mysig söndagsfrukost tillsammans. Ägg är grejer det, tycker lilleman! Efter frukosten tog jag och Elias ett bad tillsammans. Vi tvättade håret på varandra och badade länge, länge. Skön start på dagen! Vid 10-tiden tog vi en promenad till en lekpark. Sen fortsatte vi till min moster/kusiner där vi blev kvar länge. Fika, leka och busa! I vagnen hem somnade en mycket trött liten buse, och han sover än. Jag har passat på att vika tvätt och stryka lite skjortor. En till mig, en till Mattias och en till Elias. Vi vill ju vara fina tills i eftermiddag då vi ska till Näsviken och grilla :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0