en ny vecka väntar oss...

Åh vad skönt. Nu är allt kalas undanstökat... Det är underbart när man är uppi det, men sen är det skönt att få undan allt. Nu är det diskat, ihopplockat, ett stort lass med soppåsar och presentpapper är slängt, en tvätt är körd och Mattias väska är packad. Han åker på resjobb till Härjedalen imorgon. Så i veckan blir jag ensam, tur att Elias håller mig sällskap! Hoppas hinna få lite gjort här hemma med, passa på att rensa ur förrådet m.m när man är ledig. Men där är vi inte än, nu är det nu - söndagkväll med brinnande ljus i de nya ljuslyktorna! Provar även lite nya doftljus som jag fått, mmm. 1OOO TACK TILL ALLA FINA MÄNNISKOR SOM GRATULERAT, UPPVAKTAT OCH FÖRGYLLT MIN DAG :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0